sunnuntai 12. lokakuuta 2014

Nova 4kk

Mää oon nyt jossain vaiheessa menny ihan sekasi ton kuukausien laskemisen kans. Jotenki aattelin sen koko ajan niin, että 8vko = 2kk, ja 12vko = 3kk ja 16vko = 4kk. Sitte Pete huomautti mulle asiasta että eikö se oo niin että kuukausi on menny sitte ku on joka kuun 30. päivä, eli päivä jona Nova on syntyny. Nii emmää nyt sitte tiiä miten se pitäs laskia :D Oon nyt sitte ihan hukassa.

No JOKA tapauksessa, nämä kuvat on nyt otettu sillon ku Nova on ollu sen 16 viikkoa, jollon ainaki kuvittelin että se oli neljä kuukautta, vaikka ei se sitte vissii välttämättä ollukkaa :D

IMG_1110

IMG_1103

IMG_1101
...ja vähä "epävirallisempi" :)

Nyt ku katon näitä kuvia nii voi kyllä olla että muokkaan nämä uuestaan, ja vaihan tähän uudet kuvat. Muokkasin tänään opinnäytetyön kuvia, ja ensimmäistä kertaa otin kuvat RAW-muodossa, ja muokkasin ne versiot. Ja voin kertoa että takas ei oo paluuta. Oon ihan innossaan. Oon myös aika tyytyväinen lopullisiin oppari-kuviin. Vielä pitää tehä pari päätöstä mitkä kuvat valitten. 

Tänään käytiin Mustissa ja Mirrissä puntarilla, (16,7kg) ja ostamassa vähä herkkuja. Ostettiin kolme possunkorvaa, ja dental purutikkuja, joista jälkimmäiset oli ota 2 maksa 1 tarjouksessa. Sitte vielä sattu niin että mulla oli sen verran kertyny bonuksia, että nuille kaikille jäi hintaa vaan 70snt. Hyvä reissu siis :D

Nyt kuitenki alkaa taas oleen se aika että Nova on rauhottunu nukkumaan, joten me siirrytään nyt makuuhuoneeseen nukkumaan!

Paitsi että pakko kertoa aivan ihana juttu tältä aamulta! :D No aluksi kerrottakoon että meillä oli semmonen tarkotus että ei päästetä Novaa sänkyyn ollenkaan. No sitte se oppi hyppiin sänkyyn, ja ku se niin söpösti aina siinä makas, niin sitte alettiin vähä lipsuun... :D Mää niin arvasin että siinä käy just niin. No, hyvä juttu on kuitenki se että Nova ei oikeestaan juurikaan tykkää sängyssä nukkua, eli yleensä siiryy aina lattialle vähän ajan päästä. NONIIN, itse asiaan! Tänä aamuna se jossain vaiheessa tuli meijän jalkopäähän nukkumaan. No sitte myöhemmin ku se alko vähä heräileen, se yhtäkkiä kömpi mun kainaloon, ja laitto pään mun kaulaa/rintaa/olkapäätä vasten, ja jatko unia ja söpöä tuhinaa siinä <3_<3 Saatoin ehkä sulaa sen söpöydestä. Se ei siis koskaan ennen oo tehny niin, eikä muutenkaan usein tuu tolleen ihan lähelle. Olin erittäin onnessaan :D Sitte me siinä jonku aikaa makoiltiin, Nova tuhisi, ja mää silitin sitä. Sitte naapurit alko möykkään jotain (= Nova kuunteli ihmeissään) ja pilas meijän söpön hetken :D Mutta NYT nukkumaan!

2 kommenttia:

  1. Ooi, suloinen hetki ollut teillä. :)
    Kyllä se laskeminen menee niin, että 30. pv tulee aina yksi kuukausi lisää. :) Vuoden ikäisenä se on sitten 12kk syntymäpäivänään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kyllä mää sentään niin oon koko ajan aatellu että ens toukokuun 30. päivä se on sen vuoden, mutta jostain syystä sekoilin noiden viikkojen kans :D

      Poista